Please Click Tq.

Friday, 22 January 2010

#348

I'm bored..
Someone please entertain me..
Headache..
S.H.E will be on MyFm @ 6pm..
And i forgot to bring earphone today..
FML!
FML!!
FML!!!
FML!!!!
And i wana let my hair grow after cny..
i have something in mind..
but i don't know if it will come out as i want..
but i think in the end i will still have the urge to cut it again..
every single time i say i wanna let my hair grow longer,
i will cut it the next week..
=.="
Hate myself..
Haih..


Sejak beberapa hari lepas saya pakai selipar ke tempat kerja..
Sebab?
Kaki saya kena balut..
Kenapa?
Kerana kuku saya cacat..
Tak tau pula panggil apa dalam Bahasa Malaysia..
Yang saya tau Bahasa Inggeris dipanggil "ingrown-nail"..
Faham-faham sajalah Bahasa Malaysia saya ni
bukannya fasih sangat..
Kan budak cina tak faham Bahasa Malaysia..
Ish ish ish..
Tak patut betul la..
Dulu masa kat sekolah bila cikgu nak ajar
kau tidur, makan, cakap tak henti-henti..
Pastu buat kacau lagi..
Kalau kacau murid tu takpe la..
Yang ni tak, dia kacau cikgu pula..
Melampau sangat..
Ni nak kena ni..

Kalau dikenang zaman kat sekolah dulu,
gembira sangat la..
Tapi sekarang ni..
Hari-hari kerja aje..
Walaupun takde tekanan tapi saya tak suka kerja dalam pejabat..
Saya lebih suka kalau boleh pergi merata tempat..


Oh ya..
saya ada satu cara untuk mengurang kan tekanan..

No comments: